zondag 8 augustus 2010

tweeling

Hallo allemaal,

ik wil iedereen even bedanken voor de lieve berichtjes!!

ik vond nog een kaartje die ik had gemaakt voor een tweeling
die pas geboren was. Vandaag zag ik de 2 heerlijke hummeltjes
en bedacht me dat ik het kaartje nog niet had laten zien
op mijn blog. Dus bij deze....

En ik heb vandaag heerlijk mogen freubelen in mijn kamertje.
Ja Willem heeft ook lekker geknutseld op zijn manier,
en daarna mocht hij even op mijn ds, zodat ik nog ff door kon gaan.
wat is ie toch lief!!!!!

Het is bijna niet te zien op de foto,
maar op de witte bloem staat met roze letters:
hartelijk gefeliciteerd.

En van de week gaan we weer vrolijk verder.
Doegie.

2 opmerkingen:

Karin zei

Wat een prachtige kaartjes. Vooral dat voor de tweeling.
Groetjes
Karin

Nicoline zei

Wat een mooie kaartjes weer!

Groetjes,
Nicoline