vrijdag 10 september 2010

4 luik

Hallo allemaal,

Ik heb van de week een workshop gevolgd
bij Happy Scrappy en het was weer heeeeeeel
gezellig en leerzaam!! Meiden bedankt!!
En we hebben het volgende gemaakt.....
Vinden jullie hem niet gaaf?
Hiermee moeten jullie het wel een aantal dagen doen.....
Ik kan niet meer in mijn knutselkamer...snif snif.
Niets ernstig hoor, maar we zijn de slaapkamer aan het vernieuwen en tja
alle spullen moeten even ergens blijven......
Ik wens jullie een fijn weekend!!!

Doegie.

5 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtig gemaakt, Nicole. Wat een leuke idee is het.

Groetjes Anneke.

jannekevanveen zei

Nou hij is zeker mooi geworden hoor!!jammer dat je niet op je kamertje kunt hé zoiets mis je gelijk gr janneke

kulletje zei

treur niet, voor je het weet kan je je bunker weer in en kan je weer een heleboel kaartjes maken

Ria zei

Dat ziet er geweldig uit, meid !
Groetjes,
Ria

nicole zei

zeg kulletje...
ik vond de reden waarom ook helemaal niet erg hoor!!!

Maar ben wel weer heel blij dat ik weer kan freubelen in mijn domeintje!