maandag 4 april 2011

ik ben er weer!

Hallo allemaal,

sorry, het is al weer heel lang geleden dat ik iets van
me heb laten horen.
Maar we zijn even heerlijk op vakantie geweest met
z'n drietjes! Lekker van de zon de genoten op Feurta Ventura!
(dat wilde ik uit veiligheid niet breeduit op mijn blog vermelden)
Daarna heb ik nog even geprobeerd om het vakantie gevoel
vast te houden en mijn pc nog ff uit te laten......maar dan
begint het toch weer te kriebelen hihi.
En dan hebben we ook nog de verjaardag van mijn
m'n kleine vent gevierd, hij is al weer 5 jaar geworden!

Voor de liefhebbers heb ik hier een kleine (echt kleine) greep
uit de foto's van vakantie/verjaardag, want de verjaardag hebben
we en op vakantie gevierd en daarna nog thuis.....
Hij vond de pizza's in ieder geval heerlijk hihi.

Willem bij z'n "ananasplant"

mijn stoere mannen....


En deze bloemen vind ik zo mooi!


volgens mij was ie wel blij dat ie jarig was :)


geen taart op zijn verjaardag zelf, maar het ijsje maakte een hoop goed

gelukkig wilde hij wel met ons delen.


Willem wilde thuis een k3 feest geven en daar hoort
dan ook k3 taart bij :) lekker dat ze waren!!!!!
Een vriendin van mij heeft ze gemaakt. Ze is heel creatief
je kan haar andere kunsten bewonderen op http://www.pietenatelier.blogspot.com/

En daarom ook de traktaties maar in k3 zakjes..
er zat een spelletje, een snoepje en een manderijntje in.
en voor de juffen en meesters....

En Willem is totaal niet verwend hoor......

Het was een fantastische verjaardag!!!!
En zo heb ik nog veeeeeeel meeeeeer foto's :)
genoeg om voorlopig weer te kunnen scrappen hihi.

Ik ga van de week weer proberen om bij jullie blogs te kijken hoor,
ik verheug me al op al dat moois wat ik te zien ga krijgen!!

Doegie!

3 opmerkingen:

Karin zei

Hello Nicole,
Ik dacht al bij mezelf "Nicole neemt blijkbaar Blogverlof". Ik zie dat je een leuke tijd hebt gehad.
En ook druk met al die mooie geschenkjes maken. En wens Willem maar nog een Gelukkige verjaardag, ook al is het een beetje later.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Hallo Nicole,
Allereerst Van ♥ Gefeliciteerd met "kleine" Willem....Geniet van dat kleine manneke want voordat je het weet is hij je over het hoofd gegroeid.
En ik ben blij dat het weer een beetje bij je begint te kriebelen......heb je creaties gemist en voordat de braderie begint verwacht ik hier nog wel e.e.a. te mogen bewonderen.
Dus wens ik je nog een hele fijne freubelweek toe en tot een volgende "blik".
Liefs Wilma

Christine zei

Hallo Nicole,
Leuk dat je terug bent en ik ben blij voor jouw dat je zo'n leuke tijd had! Gezellige foto's en een dikke proficiat aan je klein ventje!
Liefs
Christine