zondag 21 augustus 2011

muis

Hallo lieve allemaal,

het is weer even geleden, maar wat vliegt de tijd dan ook!!!
We zijn eerst nog een weekje mee wezen varen met mijn man.
En de laatste week van de vakantie nog wat leuke dagtripjes
gemaakt. En nu zit de eerste schoolweek er ook al
weer op, het gaat echt als een trein allemaal.
Maar ondanks het weer, kunnen we zeggen dat we
genoten hebben!!!!!
Nu nog een lief muisje om te laten zien.....
Ik heb ook al een poging gewaagd aan de kerstkaarten,
maar dat viel nog tegen.....hmmm vanmiddag niets te
doen dus ik denk dat ik daar maar eens mee verder
ga en dan natuurlijk jullie lieve blogsters ook
nog even bezoeken.....dat wordt toch nog druk dus
ik ga maar gauw!

Doegie.

18 opmerkingen:

JOKE zei

Een héél lief muisje maar je bloementoefjes zijn echt schitterend!!! Dikke complimenten...
Liefs Joke

Greet van Maurik zei

Hoi Nicole, een mooie kaart heb je gemaakt,fijne zondag verder en veel hobby plezier.

Groet van Greet

Ria zei

Wat een schattig kaartje, meid.
Heel lief.
Groetjes, Ria

petra,s cards zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!! super kleuren!
xx petra

Maia zei

Schattig hoor je muiskaartje zulke mooie details en kleurtjes!
Wat een super leuke foto's van je zoon met de vlindertjes!
Gelukkig hebben jullie genoten van de vakantie, morgen gaan we hier in het zuiden ook weer aan de slag.
We klagen niet over het vakantieweer maar dat het nu zo warm is...pffftt en dat nu bijna alle scholen weer begonnen zijn.
Geniet van een gezellige week,
groetjes Maia

Janny's Cards Creations zei

Geweldig lief en leuk kaartje. Groetjes Janny

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje Nicole. Prachtige kleuren en details en een lief muisje.
Groetjes van Jacqueline

Wilma zei

Hallo Nicole,
Wat ben jij snelllllll. Met andere woorden: jij zit ook achter de pc ☺☺☺. Enneh.....ik blijf oefenen met di(stress) inkt.
Jij hebt hier ook een PRACHT van een SCHITTERENDE kaart geplaatst.
Wat zijn dat voor blaadjes die jij onder de bloementoefjes hebt gebruikt? Ze zijn zo duidelijk.
Nog een fijne freubelweek toegewenst.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Dank je wel voor je reactie hoor Nicole. Ik denk met distress goedkoper uit te zijn uiteindelijk als met de copics. Daar heb ik er ook 200 van............... groetjes Hanny (kaartengallery)

miriam zei

wat een lieve mooie kaart
gr miriam

Angela zei

Schattig kaartje Nicole!!!
xxAngela

Anoniem zei

Eerst een compliment voor je kaarten! super leuk!
Dan dank je wel voor mijn hulpvraag over Distress inkt!Lief dat je reageerde. Groetjes Hanny (kaartengallery)

#Sandra# zei

Hoi Nicole
wat een leuk kaartje heb je gemaakt, leuke kleuren heb je gebruikt, super hoor.
Groetjes Sandra

Marjan zei

Wat schattig is je kaartje! En wat een stoere vent is je zoon, helemaal niet bang van al die dieren!

Groetjes, Marjan

m@deliefjuh zei

ohw! wat een schattig kaartje!

Christine zei

Schattig kaartje Nicole!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Wat een lief kaartje zeg!
Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Nicole

Wilma zei

Hallo Nicole,
Op mijn blog heb ik een tag voor je staan.....kom je even kijken.
Liefs Wilma