donderdag 3 november 2011

hier is weer en doosje

Hallo allemaal,

volgens mij zaten er een paar te kwijlen bij de taart.....
Ik ook elke keer als ik in de vriezer moet zijn hahaha.
Maar moet toch echt nog even wachten tot januari.
Goed nu waar de blog echt om gaat en dat is mijn
knutselverslaving ;)
Ik moest nog een doosje maken op bestelling
en dit is hem geworden...
en nog een van de binnenkant...

En dan ga ik gauw weer verder, ik moet nog een kaart maken
op bestelling en voor een lieve vriendin die jarig is nog wat bedenken.
Dus jullie weten wel waar ik vanavond zit :)

Doegie.

9 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Nicole,
Voor hoelang moet die taart nog in de vriezer blijven staan.....hihihi. Ziet er wel HEERLIJK uit hoor.
Zo ook die snoepjes in dat MOOI versierde doosje van je. Je blijft ze wel versieren.....die doosjes bedoel ik dan ☺☺☺
Liefs Wilma

Greet van Maurik zei

Heel mooi doosje Nicole.

Groetjes Greet

Christine zei

Hallo Nicole,
Dat doosje is prachtig en ook de inhoud bevalt me zeker! Knap werk meid!
Liefs
Christine

petra,s cards zei

prachtig gemaakt zeg wat een leuk idee!!!
xx petra

Marjan zei

Heel mooi is je doosje, ook de binnenkant en inhoud ziet er prachtig uit!

Groetjes, Marjan

Annerieke zei

Hai Nicole,

Dit is wel een erg leuk kadootje, je hebt er ook iets prachtigs van gemaakt! Het is trouwens wel leuk dat je weer van alles laat zien hoor.

gr Annerieke

Loes Oorschot zei

Wat heb je dit doosje prachtig versierd! Mooie zachte kleuren heb je ervoor gebruikt.
Blijft die heerlijke taart zolang goed in de vriezer? Ik bedoel eigenlijk of het glazuur na het ontdooien nog mooi is?
Als het lukt om de kroonluchter vol met tags te krijgen, is het zeker een leuk idee om daar een foto van te laten zien! Een kerstboom zet ik ook neer hoor, Nicole :-)

Groetjes, Loes

manuela zei

Hallo Nicole,
woww Dat doosje is prachtig en ook de inhoud bevalt me zeker
zeer knap gedaan

groetjes Manuela

Liesbeth zei

Je doosje is prachtig geworden, en je taart ziet er erg lekker uit, mooi gemaakt ook.'gr., Liesbeth