dinsdag 17 april 2012

van alles

Hallo allemaal,

ik wil eerst even iedereen weer bedanken voor de leuke
en lieve reacties die ik gekregen heb, super!
Dan laat ik nu zien wat ik onder andere gemaakt
heb voor de braderie.....
Een bloknootje opgepimpt en opgeplakt op stevig karton
met een pennetje erbij.
En dan hebben we eventueel in hetzelfde een mooi plantje
erbij.......

Dit idee heb ik niet van mezelf, maar een beetje gepikt bij
Petra dus dankjewel meid!! En neem daar ook maar
eens een kijkje, ze maakt hele mooie dingen!!!
En dan heb ik er ook nog eventueel een gezellig
lantaarntje bij....

Dus alles past bij elkaar, maar kan ook los van elkaar,
maar net wat de mensen willen.
Ik ga gauw weer verder.....

Doegie.

12 opmerkingen:

Christine zei

Wat ziet dat er allemaal mooi en leuk uit! Goed bedacht hoor en nog veel freubelplezier!!
liefs x
Christine

Karin zei

Wow Nicole,
Wat een leuk setje. Mooi gemaakt!
Groetjes,
Karin

Greet van Maurik zei

Hallo Nicole,
wat een leuke creaties, hopen dat je goed verkoopt.

Groetjes.

Ans S. zei

Dat ziet er allemaal prachtig uit, bijzonder mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Marjan zei

Mooie maaksels! Vooral je blokje vind ik geweldig.

Groetjes, Marjan

Maia zei

Oeps er is ineens wel heel veel gemaakt zeg!
Wat een leuke verkoop dingetjes voor de moederdagmarkt!
Jij zit zeker niet stil, gezellig toch!
Fijne week en succes met nog meer freubeltjes!
Groetjes Maia

Annerieke zei

Wat heb je leuke dingen gemaakt voor de braderie, ziet er super uit! Gaat vast gezellig worden.

gr Annerieke

Liesbeth zei

Hoi Nicole,
Allereerst bedankt voor de lieve woorden die je voor me hebt achtergelaten op mijn blog.
Ik vind dat je een erg leuk setje hebt gemaakt en heb me gelijk bij je aangemeld als volger.
Tot de volgende keer.
groetjes Liesbeth

Charlotte zei

Wow Nicole! Wat ben jij een creatieve bezig bij zeg! Je maakt erg leuke dingen. Het blocknoteje met bijhorende balpen vind ik super!
Groetjes,
Charlotte

Janny's Cards Creations zei

Het ziet er alemaal erg mooi en leuk uit. Ik lees voor een braderie. Dat betekent waarschijnlijk dat je nog wel iets moet maken. Heel veel succes en een goede verkoop. Groetjes Janny

Unknown zei

Denk dat k het bloknote en het plantje stiekem van je pik als gedag cadeautjes voor het eind van het schooljaar aan de juffen... Leuk !!!

Unknown zei

Denk dat k het bloknote en het plantje stiekem van je pik als gedag cadeautjes voor het eind van het schooljaar aan de juffen... Leuk !!!