donderdag 5 september 2013

NIEUWTJE :)

Hallo lieve bloggers,

Ik ben zooooo ontzettend blij :)
Waarschijnlijk hebben sommige van jullie
het al wel door, maar Plony heeft mij, ja mij hihi
gevraagd of ik in haar team voor het WeLoveVintageChallengeBlog
wil komen! Ik ben er nog steeds van onder de indruk
en kan het moeilijk geloven, maar het is echt waar.

Natuurlijk ben ik er zeer verheugd over en heb nu al
zulke leuke reacties mogen ontvangen, dat het me
gewoon een beetje overdonderd.

Maar goed dat betekent dus dat jullie veel meer
vintage van mij gaan zien. En misschien had ik nog
een beetje inspiratie nodig, misschien wilde ik gewoon
wel ff shoppen om het te vieren, maar binnenkort
ga ik hier dus wat moois laten zien wat ik met de volgende
spulletjes ga maken......
Tot blogs allemaal.

Oo en vergeet dan niet om ff een kijkje te nemen
op het http://wlvc.blogspot.nl/

14 opmerkingen:

Henriëtte zei

Prachtige spulletjes heb je gekocht Nicole en nogmaals welkom in ons DT-team. Ik ben heel benieuwd wat je met deze mooie spulletjes gaat maken.

Liefs Henriëtte

Liesbeth zei

Nogmaals heel erg welkom Nicole, en je hebt mooie dingetjes gevonden voor je werkje.
Veel plezier.
groetjes Liesbeth

Pouwla zei

Wat een gave spulletjes Nicole! Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
Welkom in ons team!
Liefs Pouwla.

Christine zei

Wat leuk voor jouw Nicole! Ik ben zeker dat je dit heel goed gaat doen!
Veel succes!
Christine

sjanie zei

Gefeliciteerd met je nieuwe job.
Leuke spulletjes heb je gekocht, dat gaat vast iets moois worden.

Het klokje is ook super gaaf.
Ziet er veel mooier uit dan grijs met gifgroene kikkers. (ook al heb ik dat niet gezien haha)

Liefs,
Sjanie

Plony zei

Jeetje wat heb jij veel gekocht......hihihihi. Dat moet wel heel veel geweldigs opleveren wanneer je aan de slag gaat voor het WLVC-blog. Welkom meis en leef je uit!
Liefs van Plony.

Maia zei

Fantastisch deze kans!
Ik las het zojuist op het wlvc blog.
Wat heerlijk dat ze je erbij gekozen hebben!
Zet 'm op met die leuke spulletjes en zoals ik net al op het wlvc blog als reactie gaf...ik weet zeker dat jij een super bijdrage bent aan het dt team...het gaat je lukken!
Alvast een fijn weekend
Lieve groet Maia

Anneke. zei

Gefeliciteerd! Heel leuk voor je.
Groetjes Anneke.

Mar Knutsel zei

Gefeliciteerd,en natuurlijk blijf ik je blog volgen.

Groetjes Marian

creacora zei

o leuk joh van harte gefeliciteerd met je nieuwe joppie !! veel plezier en suc6 !! leuke spullen heb je in ieder geval al ...

Groetjes Cora

Nicoleke zei

Super ! Proficiat Nicole ! Veel plezier

Marjan zei

Wat gaaf! Gefeliciteerd hoor! Je spulletjes beloven heel wat, veel plezier ermee!

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd Nicole ,zie al uit naar je creatie's .
Groetjes Doris

Magali Meiresonne zei

Dat is heel leuk nieuws! Gefeliciteerd! Ben al benieuwd naar je creaties die je gaat maken met je nieuwe spullen.
Groetjes, Magali.