donderdag 3 oktober 2013

challenge nr 11

Hallo allemaal,

het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij het wlvc
Dit keer heeft Plony bedacht om een vintage creatie te
maken, maarrrrr GEEN KAARTJE,
er is dus van alles mogelijk!!!

Er wordt natuurlijk ook weer een mooie prijs beschikbaar
gesteld en wel door....

www.gerdas-hobbyshop.nu

de prijs is ....

dat is toch wel een goede reden om eens een gokje
te wagen dacht ik zo.

Dan zal ik nu maar laten zien wat ik gemaakt heb....

en dan nog een met de tag ....

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie
natuurlijk met zijn allen meegaan doen :)

groetjessssss

en nog een tip, ga maar eens kijken op het wlvcblog
wat de andere meiden voor prachtigs hebben gemaakt!

8 opmerkingen:

Liesbeth zei

Zo is het echt een mooi kadootje Nicole, of om zelf zomaar ergens voor de sier weg te leggen natuurlijk.
Mooi gemaakt hoor.
gr. Liesbeth

Anneke zei

zo leuk om dit te zien en heel gaaf om dit cadeau te geven.
groetjes van Speedy

Hennie Kloppenburg zei

Wat een leuk cadeau-idee!
groetjes, Hennie

Frosien zei

Leuk gedaan Nicole, gisteren ben ik nog even aan het kijken geweest, maar het is ook wel een beetje een moeilijke opdracht, je wilt eigenlijk geen na-aper zijn, groetjes Frosien

Marjan zei

Zo is het krijgen van kaarsen natuurlijk veel leuker, mooi cadeautje!

Anoniem zei

Ja echt superrrr Nicole, heel origineel en erg leuk om te geven!
Liefs jacomijn

janet zei

Echt heel mooi gedaan Nicole!
groetjes van Janet

Ans Gilbert zei

Hoi Nicole.
Wat heb je dit mooi gemnaakt, het is echt een schattig cadeautje, zo mooi gemaakt, liefs van Ans