vrijdag 24 oktober 2014

ik en CAS ?

hallo allemaal,

wij genieten heerlijk van de herfstvakantie en jullie?
perfect weer om lekker binnen te zitten en te knutselen!
Ik heb een herstkrans gemaakt voor aan mijn voordeur,
en zal er morgen met daglicht een foto van maken, dan
houden jullie die te goed van mij.
Nu heb ik 2 kerstkaartjes te laten zien.
Ik heb getracht om cas kaarten te maken....
vind dat echt een leuke uitdaging ben benieuwd wat jullie
ervan vinden?
nu lekker een avondje voor de buis hangen en
van het weekend nog verder knutselen voordat we volgende
week weer in het gareel moeten ;)

liefs Nicole

5 opmerkingen:

Christine zei

Wel Nicole dat heb je prima gedaan! Heel leuke cas-kaartjes!
Liefs
Christine

Maia zei

Hoi Nicole,

Ook hier alweer het eind van de herfstvakantie en ik heb meer geruimd in huis dan gefreubeld...moet ook gebeuren hè...en ik ben nog niet eens aan m'n scrapzooi op zolder begonnen waaah.
Ik las dat je stopt bij het wlvc blog begrijpelijk hoor en ik snap ook helemaal waarom.
Bedankt voor al je mooie voorbeelden, ik was natuurlijk al fan voordat je in dat dt team zat en zal je ( hopenlijk wat beter ahum) blijven volgen.
Ik moest lachen om de titel van dit bericht...cas vind ik ook zo mooi maar moeilijk.
Denk dat je goed geslaagd bent hoor ik vind ze in ieder gaval prachtig!
Geniet nog fff lekker van het weekend!
Lieve groet Maia

Cards en Box bij Lady M zei

dit is wel wat anders als vintage maar ook wel heel mooi ik heb ook zitten knutselen samen met mijn kleindochter heel gezellig groetjes maartje

Marjan zei

Mooie, strakke kaartjes, de eerste vind ik het mooist!

Robotmaaier zei

Heel erg mooi gemaakt hoor. Super knap.