woensdag 6 mei 2009

weer thuis



Hallo, we zijn weer thuis.


Het was een heerlijk weekje zo aan boord bij papa, maar toch ook weer fijn om thuis te zijn.


Kan ik weer lekker gaan freubelen in mijn kamertje, want dat heb ik wel gemist.


Alhoewel we aan boord toch ook creatief zijn geweest, kijk maar...

Deze speeltuin hebben we van klei gemaakt, naar het idee wat er bij ons allemaal in de speeltuin te vinden is.

En we hebben een (rare) vogel gemaakt van clics. Dave bedankt voor je hulp (dat is een matroos aan boord, tevens een rare vogel.

Jacco ook bedankt maar dan voor de treinbanen bouwen. Als je hier wat van wil zien moet je even bij mijn vent op de blog kijken.

Zo ik heb weer een aantal verjaardagen in het vooruitzicht, dus er moeten weer kaarten gemaakt worden.

bedankt weer tot de volgende keer.

Doegie.

2 opmerkingen:

Nicoline zei

zo heee da's zeker creatief zeg!
Ziet er wel heeeeel leuk uit !!!

Groetjes,
Nicoline

Anoniem zei

Tok tok die kip ken ik..hahaha