maandag 27 april 2009

ff snel 2 kaartjes maken

Hallo, wat leuk dat je weer even komt kijken. We hadden vandaag en morgen weer een jarige, dus ff snel 2 kaartjes gemaakt. Ons buurmeisje wordt 4, daar speeltWillem regelmatig mee.
En Willem's grote vriend uit kampen werd 5 jaar!
Dan zal het hier voorlopig even bij blijven, we gaan een weekje meevaren met papa. Joepie heb er echt zin in, ben wel benieuwd hoe het nu is, het is toch al weer een half jaar geleden.
Ik denk niet dat ik dan nog gelegenheid heb voor een berichtje achter te laten maar dan doe ik erna wel een uitgebreid verslag typen.
Fijne week allemaal en tot de volgende keer.
Doegie.

3 opmerkingen:

Nicoline zei

Hele leuke kaartjes weer, schatttig!!!

Groetjes,
Nicoline

Ria zei

Wat een hartstikke leuke kaartjes !

Groetjes,
Ria

janet zei

ja dat 2e kaartje is inderdaad mooi. Zo mooi dat Nick hem nog steeds op zijn kamer in zijn bewaarmap heeft. Normaal doe ik de kaartjes naar zolder want ja ik bewaar alles. Maar nee deze moest op zijn kamer blijven.
Hihi, groetjes van Janet