maandag 9 mei 2011

braderie

Hallo allemaal,

het is weer even geleden, maar ik ben er weer :)
De braderie is achter de rug en hopelijk krijg ik nu
weer wat meer tijd voor mijn blog en ook voor
jullie lieve blogsters!

hier 2 doosjes die ik inmiddels verkocht heb
op de braderie.....
Ik heb dus ook nog een aantal doosjes in mijn bezit
die ik graag had verkocht, maar wat niet gelukt is.
Ik ga nog even verzinnen hoe ik deze ga proberen
te verkopen (anders zit ik voorlopig goed in kadootjes
om weg te geven)....
Dus tot gauw weer allemaal!!

Doegie.

10 opmerkingen:

cards en box bij ladym zei

ze zijn wel erg mooi deze doosjes ik denk dat je ze nog wel kwijt raakt ik heb dat ook wel eens doosjes gemaakt omdat ik ze zo leuk vindt om te makenmaar op den duur ben ik ze dan toch wel kwijt gr maartje

Karin zei

Hello Nicole,
Leuke doosjes hoor. Jij hebt in ieder geval meer succes gehad dan ik op mijn eerste markt. Voor mij is de lust om nog iets te maken voorlopig wel eventjes voorbij.
Groetjes,
Karin

Nicoleke zei

Ze zien er heel leuk uit !

Christine zei

Hoi Nicole,
Blij je terug te zien! Ik vind je doosjes super, reken maar dat je ze kwijt raakt en anders wie dit van jou krijgt,zal er zeker blij mee zijn!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Nicole,
Welkom terug in Blogland...☺☺☺
Ik kan me goed voorstellen dat je deze 2 MOOIE doosjes hebt verkocht....vooral het langwerpige doosje vind ik SUPER. Heel mooi papier.
Tot een volgende "blik" ... "doosje".
Liefs Wilma

Anneke. zei

Deze twee doosjes zien er prachtig uit!
Groetjes Anneke.

Kaatje zei

ze zijn heel leuk!

groetjes,
Annika

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige doosjes Nicole! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes

happyscrappy zei

je kan ook een webwinkeltje beginnen. Op mijnwebwinkel kun je gratis een winkeltje beginnen een link op je weblog en het begin is er. Kost niks. Succes.

manuela zei

Deze twee doosjes zien er mooi uit
en Heel mooi papier.

groetjes
Manuela