maandag 30 mei 2011

frustratie

Hallo allemaal,

grrrr ik ben heel erg gefrustreerd!!!
Ik kan nergens reageren op jullie blogs.
Ik heb al gelezen dat er meerdere zijn met
die problemen, maar ik vind dit wel
ontzettend jammer!!!!

Ik heb zoveel mooie dingen gezien!
Zoveel mooie kaartjes, melkpakjes!
Zelfs een mooie verteltas.
Ik ben zeer onder de indruk van al dit moois,
dat ik het dan maar even op deze manier
laat weten!! Ik hoop dat ik binnenkort weer
gewoon op jullie eigen blog een reactie kan geven!!

Doegie!

4 opmerkingen:

petra,s cards zei

hoi nicole ik heb ook voortdurend het probleem probeer het vinkje eens weg te halen ingelogd blijven( als je inlogd met je google account) als ik dit vinkje niet iedere keer weghaal kan ik nl ook nergens reageren, bij mij helpt het!
succes groetjes petra

Maia zei

Da's echt balen voor je Nicole maar zo weten we dat je ons toch volgt.
Als de oplossing van Petra niet lukt probeer dan eens niet via internet explorer maar via Firefox op te starten. Ben geen computer deskundige hoor maar wie weet gaat het helpen.
Geniet van het mooie weer en maak je niet druk om die r.... computer!
Fijn lang weekend,
Groetjes Maia

miriam zei

Hierboven is het al gezegd .ALs ik het die optie niet uitzet kan ik ook nergens reageren.

gr miriam

Cards en Box bij Lady M zei

ik vind het een heel mooi kaartje bij mij gaat het ook wel eens mis met inloggen ik kan ook mijn volgers niet meer zien op mijn blog gr maartje