donderdag 3 april 2014

challenge 23

Hallo lieve allemaal,

dankjulliewel voor de lieve reacties!
Dat wordt zeer gewaardeerd!
Nu is het alweer tijd voor de nieuwe challenge bij
het wlvc-blog nr 23 !
En dit keer is de opdracht om te werken via een sketch.
dit is hem en het volgende heb ik ervan gemaakt...


vond het best pittig, maar vind hem toch wel erg geslaagd :)
En mijn dt collega's hebben ook hele mooie voorbeelden
gemaakt hoor! neem maar een kijkje!!

We hebben ook weer een leuke prijs te winnen....

dus allemaal weer lekker mee!

dan wens ik iedereen een hele fijne dag toe.

Liefs Nicole.

11 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Het is weer een beauty van een kaart!

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en dat plaatje is zooooo lief. En het leukste is dat ie bij mij op de kast staat.

Liefs Henriëtte

Doris knippenenplakken zei

Prachtige creatie ,mooi van kleuren.
Groetjes Doris

Anoniem zei

Toppie Nicole,
Mooie uitwerking en het plaatje is wel uberlief hoor!
Ook erg geslaagd zo!
Liefs Jacomijn

Maia zei

Ch wat een schatje deze kaart Nicole!
Ik heb eigenlijk nog nooit met een sketch gewerkt, lijkt me inderdaad best lastig maar het is je super gelukt hoor!
De kleuren vind ik prachtig bij elkaar en bij het kant staan en het plaatje zo schattig!
Alvast een fijn weekend
Lieve groet Maia

Cards en Box bij Lady M zei

ook jij hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt groetjes maartje

Liesbeth zei

Hij is zo superschattig, heb dit plaatje ook al eens gebruikt, wat je er ook mee maakt, altijd geslaagd.
groetjes Liesbeth

jolanda zei

mooie kaart

janet zei

Leuk kaartje Nicole, je hebt de kleuren mooi bij elkaar gezocht en het plaatje is schattig!
groetjes van Janet

Christa zei

Hoi Nicole , je kaartje voor onze laatste challenge is erg mooi !
FIJNE WEEK !
XX Christa.

Anneke zei

ik vind het een heerlijk kaartje om te zien Nicole en mooi in deze kleuren.
groetjes van An