zaterdag 29 maart 2014

duo opdracht

Hallo allemaal,

bedankt voor alle leuke reacties op onze feestartikelen!
Eigenlijk had ik al een klein feestje achter de rug.
Ik was dit keer de gelukkige om een duo opdracht te doen
voor het wlvc-blog samen met Gerie

En het waren zulke mooie spulletjes die we van
PLony kregen dat het daarom echt een feestje was :)
Dit heb ik ervan gemaakt....








De foto's zijn buiten genomen aan de schutting, maar daar laat
ik deze prachtige harten maar niet hangen ;)

Fijn weekend allemaal!!
Liefs Nicole

6 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gave creatie echt vanalles erop is super mooi!

Marjan zei

Dit ziet er super uit, erg mooi geheel!

Cards en Box bij Lady M zei

wat een super mooi,e creatie, heb je ervan gemaakt groetjes maartje

Maia zei

Prachtig gemaakt Nicole zo leuk dat is zeker een " snoep pakketje" voor een Scrapster!
Zeker niet buiten laten hangen hoor zoiets moois!
Geniet van een zomerse dag morgen
Lieve groet Maia

Scraptastische hobby zei

Was leuk hè Nicole de duo uitdaging en we waren aan elkaar gewaagd vind je ook niet! En nee....ik zou het maar niet buiten laten hangen!
Jouw creatie is ook prachtig!!
Zonnige groetjes van Gerie

Plony zei

Hangt het nog buiten Nicole???? Dan kom ik even langs....
Super gedaan hoor, je opdracht samen met Gerie, leuk om jullie beider uitvoeringen te bewonderen en de verschillen te zien. Heel geslaagd....bij jullie allebei.
Liefs van Plony