zaterdag 11 april 2009

lekker bezig...

Ik ben nog steeds bezig om de site wat mooier te maken, maar het wil niet echt lukken.
Ik krijg bijvoorbeeld mijn titel niet groter dan deze letters. arrgghh.
Maar we geven niet op.
Ondertussen ben ik met nog een ander projectje bezig en dat houdt in dat ik mijn bloempotten een ander uiterlijk ga geven met een beetje verf, maar omdat het wat meer lagen nodig heeft om te dekken, laat dat nog even op zich wachten voordat ik het resultaat kan laten zien.
En alles duurt nog langer omdat zoonlief vanmiddag met zijn modder pootjes zo naar binnen en ook naar boven was gelopen!!!! Maar hij heeft beloofd het nooit meer te doen.
Ik wens jullie allen fijne paasdagen!!

doegie.

1 opmerking:

Anoniem zei

hee nicole kapoen, wat leuk dat je een blog hebt... ik ga er ook weer eens wat mee doen geloof ik... we moeten maar gauw weer eens afspreken, vind je ook niet? vrolijk pasen! kus lil