donderdag 23 april 2009

workshop



Ik heb gisteren heerlijk zitten freubelen bij gezellige meiden die een workshop gaven.

Dit keer ging dat over stempelen en hoe je ze op verschillende manieren kan inkleuren.

Maar er zijn zoveel verschillende manieren dat er binnenkort een tweede aflevering komt.

Uiteraard zal ik het dan weer vertellen op mijn blog. Mocht je het ook leuk vinden om mee te doen kijk dan even op de link van happy scrappy.

Maar goed hier mijn eerste werkje.


Deze stempel is ingekleurd met distress inkt.

En dan hebben we nog een kaartje gemaakt.


Deze is ingekleurd met aquarelpotloden.

Nou, laat me maar weten wat jullie er van vinden.

Nu ga ik weer verder met wat huishoudelijke taakjes.

Doegie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind ze heeeeeeel mooi hoor!
gr Henriette

Nicoline zei

Ze zijn echt leuk geworden he!!!
Ik had je alvast aan mijn blog toegevoegd (dat had je inmiddels al gezien;)) maar nog geen tijd gehad om ff langs te komen.
Maar daar ben ik dan toch!
Met d eeerstvolgende workshop zijn we er niet bij maar we gaan het zeker vaker doen hoor, hartstikke gezellig!

Groetjes,
Nicoline