maandag 22 juni 2009

wauw!!

Het heeft niets met knutselen en thuisblijven te maken, zelfs niet met Willem, maar het is wel errug leuk en daarom ga ik het er toch opzetten.

We hadden afgelopen weekend een personeelsfeest van het werk van mijn man.

(ook ik heb er gewerkt, dus het was leuk om iedereen weer eens even te zien)

We bleven ook met een hoop collega 's lekker in een hotelletje slapen, dus het was echt een feestje.

En aan het eind van het feest hadden ze een slot act! En dat werd gedaan door niemand minder dan Xander de Buisonje!!!

Laat mijn vriendin nu ook een camera bij zich hebben en volop foto's maken.....ja en nou komt ie....hij vroeg of wij met hem op de foto wilde....JA NATUURLIJK!!!! ....domme vraag(maar dat zeg je niet tegen hem)

dus hier is ie......

Gaaf he?

Nou van de week nog meer over mijn kamer, "nieuw"kastje maar das een verhaal apart en ik moet er nog even foto's van nemen.

Doegie.

1 opmerking:

Nicoline zei

Leuke foto!
Er zijn ergere dingen he;-)
Toen hij bij ons personeelsfeest was een paar jaaar geleden was ik net ziek.....(zucht)

Groetjes,
Nicoline