zondag 14 juni 2009

jong geleerd.....

Hallo allemaal,

Zo het weekend zit er weer bijna op. Nog 2 nachtjes en dan komt Jan weer thuis, dan zijn al met al de 11 dagen toch snel gegaan, maar liever niet nog een keer zolang weg hoor papa!!
Gisteren 2 kinderverjaardagen gehad, was heel druk, maar heel gezellig!!
Vandaag moesten we dus ff bijkomen, ik doe dat door lekker te knutselen, laat Willem dat nou ook leuk vinden....dus we hebben samen 2 uur aan de tafel gezeten.

Willem had pas ook wat stempels gekregen, dankjewel Herma!!
Nou volgens mij gaat het hem best goed af, ze zeggen toch jong geleerd, oud gedaan, ik denk dat ik op mijn spulletjes moet gaan letten haha.











Snel weer meer, bedankt voor het kijken.

Doegie.

3 opmerkingen:

Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ria zei

Wat leuk dat hij er ook zo'n plezier in heeft.
En inderdaad: jong geleerd, oud gedaan !

Groetjes, Ria

Nicoline zei

Gezellig he, saampjes knutselen ;-)
Leuk hoor!

Groetjes,
Nicoline