woensdag 24 juni 2009

kastje

Hallo allemaal,

Ik was al een tijdje op zoek naar nog een kast voor in mijn hobbykamer. Groot genoeg om er nog spulletjes in op te bergen, maar ook met een vitrinegedeelte, zodat ik een aantal van mijn lievheersbeestjes er kan tentoonstellen.

Eindelijk een leuke gevonden op marktplaats. Nog vlak in de buurt ook, we moesten hem dan wel gelijk halen. Zo gezegd, maar niet zo gedaan. Om te beginnen, paste hij niet in de auto....

Gelukkig was die man en mijn eigen vent, zo lief en sterk om hem naar huis te dragen!! Het waren dan meer 5 straatjes, maar toch stiekem wel een heel eind.

Ik zou hem samen met Jan wel ff naar boven tillen, jaja, ff.....hij paste dus ook niet door het trappegat!!!! Echt zwaar balen dus.
Toen hebben we mijn broer gebeld en die is de volgende dag komen helpen.
Met rekenen en meten is ie dus uiteindelijk met een ladder tegen het raam zo naar binnen geschoven. Fijn hoor van die krachtpatsers in de buurt. Dankjewel Gerard en Jan.




En ik dus lekker bezig geweest om alles weer een plekje te geven.

En kijk maar, hij staat echt al vol!!

Doegie

3 opmerkingen:

kulletje zei

pffft, staat lekker vol. ben blij dat ik hem zo niet tegen de ladder op naar boven heb moeten sleuren

nicole zei

haha, en je hebt nuzelf weer meer plek opzolder, kan je weer andere spullen daar naar toe sjouwen!

Anoniem zei

Graag gedaan hoor lieve zus!

XG