donderdag 4 juni 2009

kaartjes

Hallo we zijn er weer, vanmorgen is ff lekker geshopt bij Scraptea. Jammer dat ze weggaat hoor.
Maar ik had weer geluk met de kortingen, alleen geef je altijd weer teveel uit.
Gelukkig ben ik bijna jarig en zien we dit gelijk maar als een verjaarscadeautje.

De spullen voor de kaartjes hieronder had ik al. Maar wilde weer even wat kaartjes laten zien. Ik ga gauw aan de slag met mijn nieuwe spulletjes hoor.
Henriette bedankt voor de stempelafdrukjes !!!


Haha ik zie nu dat er nog een extra bloemetje aan is blijven plakken, was niet de bedoeling, maar ik denk dat ik hem nog ff eraan vast ga maken met een mooi plakpareltje of iets dergelijks.
Ik heb wel de pons van het lieveheersbeestje vandaag gekocht, tja die mag gewoon niet ontbreken in mijn verzameling haha. En ik vond hem bij dit kaartje erg mooi passen.
Binnen kort weer nieuwe kaartjes.
Doegie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hele leuke kaartjes weer!!!! En het doet me goed te zien dat je de afdrukjes niet voor niets hebt gemaakt hoor!
gr Henriette

Nicoline zei

Wat zijn ze weer leuk geworden meid!
Prachtig hoor.

Groetjes,
Nicoline