maandag 24 maart 2014

Feest!!

kopie van het bericht op WLVC

Goedemorgen lieve volgers van WLVC,




Vandaag een jaar geleden ging ik hier met mijn WLVC-blog het internet op.

Met een team waar het afgelopen jaar wat veranderingen hebben plaatsgevonden maar een team waar ik nog steeds enorm blij mee ben.

Met geweldige sponsoren die ons elke keer weer voorzien van hele mooie prijzen en nu we vandaag feest vieren hebben we een hele lieve sponsor die een verrassing voor ons had.....




Anne-Marije heeft ons de volgende schitterende mal beschikbaar gesteld....




en die mogen we aan een volger van dit blog geven......hoe lief is dát dan. Geweldig toch dat onze sponsors zo met ons mee leven. Daar ben ik echt heel dankbaar voor.



Natuurlijk zijn wij met z'n allen ook heel blij met de meer dan 400 volgers die we inmiddels hebben....wat een geweldige creaties laten jullie ons toch steeds weer zien bij de challenges. Bij de lopende challenge is onze vraag om iets van muziek te laten zien en uit de deelnemers van deze challenge gaan we een extra winnaar halen die dus deze prachtige mal krijgt van Anne-Marije.

Nog een reden meer om mee te doen zou ik zeggen en dat kan nog tot 2 april 18.00 uur.

Laat ze maar zien die muzieknootjes of muziekinstrumenten of welke draai je er ook aan wilt geven.


Wij als team WLVC gaan nog heel graag door met dit vintage-blog en we hopen dat jullie er allemaal bij blijven om mét ons te genieten van alles wat er hier gebeurt.


Lieve groetjes van:

Henriëtte, Anneke, Jacomijn, Janet, Liesbeth, Pouwla, Nicole, Christa en van Plony.

    Ik zit er dan niet bij vanaf het begin af aan, maar ben wel heel blij en trots om deel uit te maken van dit geweldige team!!! En ik hoop zeker dat we nog heeeeeel lang door mogen gaan! Plony, dankjewel voor het gestelde vertrouwen in mij en ik hoop dat we nog veel mooie creaties mogen maken samen :)   En morgen nog meer feest, dan zal ik wat foto's laten zien van Willems feestje.   liefs Nicole

1 opmerking:

Cinderella zei

Super mooie mal nou mijn kaartje is al geplaatst bij jullie geweldig leuke vintageblog en ik moet zeggen ik krijg er steeds meer plezier in om vintagekaartjes te maken'
Liefs Cinderella