maandag 3 maart 2014

knoopjessssssss

Hallo allemaal,

dit keer mocht ik de opdracht verzinnen voor de nieuwe 
challenge bij het wlvc.blog 
ik heb het niet al te moeilijk gehouden hoor....
gebruik knoopjes op je creatie!!

hier is mijn bijdrage... 
ik heb allemaal parelmoerknoopjes rond de bloem geplakt
op de grote fles en een knoopje op de knop
van het kleine glazen potje.
Ik vind het zelf een heel leuk
tafereeltje geworden.

enne knoopjes zijn zo gevonden hoor....
doe een greep in je naaidoos of
haal een oud bloesje uit de kast en haal
ze daar vanaf ;)

mijn teamleden hebben natuurlijk ook
weer hun uitmuntende best gedaan om mooie
voorbeelden te maken, ga lekker kijken
en doe heerlijk inspiratie op zou ik zeggen.

en dit is onze sponsor met een hele
 mooie prijs!

binnenkort wee meer!

liefs Nicole

 

6 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

hoi Nicoline wat leuk bedacht van de knoopjes en wat is jou creatie,s mooi ik hou hiervan groetjes Maartje

Marjan zei

Je hebt een heel mooie creatie gemaakt van je eigen challenge, gaaf hoor!

Henriëtte zei

Wat zal dat gezellig staan bij je thuis Nicole. Leuk die knoopjes om je bloem heen verwerkt.

groetjes Henriëtte

Antoinette Voorn zei

Heerlijk en mooi tafereeltje!

Maia zei

Het is zeker een prachtig setje geworden Nicole!
Wat ern prachtige bloem met die knoopjes!
Leuk bedacht deze challenge!
Fijne week
Lieve groet Maia

janet zei

Schattig tafereeltje Nicole, ziet er zo lekker voorjaarsachtig uit!
groetjes van Janet