zaterdag 8 maart 2014

ojee in de war...

hallo allemaal,

wat kan je toch in de war zijn met de dagen en datums.....
het was de bedoeling dat mijn extra bijdrage voor de
knopenchallenge bij het wlvc.blog er gisteren op zou komen
te staan......dat stond hij dus wel op wlvc, maar ik was dus in
war met de data en kwam erachter dat ik dus te laat was....
maar bij deze toch nog mijn extraatje....

ik heb een canvas gepimpt met kant en jute en heel veel
bloemetjes en knoopjes!
hopelijk een stukje inspiratie voor jullie om toch nog lekker
mee te doen met de challenge?!!!
dit kan nog tot 17 maart 18.00.

fijn weekend allemaal, liefs Nicole

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihihi, ze konden hem in iedergeval op WLVC bewonderen en dat was ook de bedoeling toch!?
Heerlijk romantisch tafereeltje!
Super!
Liefs Jacomijn

Cards en Box bij Lady M zei

ik heb hem al bewonder bij wlvc het is een heel mooie creatie groetjes Maartje

Henriëtte zei

Supermooi canvas enne...beter laat dan nooit ;-)

groetjes Henriëtte

Maia zei

Mooi gemaakt je canvas, heerlijk romantisch!
Fijne zonnige zondag!
Lieve groet Maia

Anneke zei

wat een heerlijk en shabby tafereeltje en prachtig gedaan Nicole.
liefs An