dinsdag 25 maart 2014

willems feestje

Hallo allemaal,

onze kleine grote vent is inmiddels 8 jaar geworden!
hij mag voor zijn verjaardag altijd een thema kiezen, waar ik
vervolgens dan een beetje zijn verjaardag omheen bouw.
Dit jaar stond alles in teken van Frozen!

ik laat wat foto's zien van wat we allemaal gecreeerd hebben....
als eerst de traktaties voor de kids op school

en de traktaties voor de juffen en meesters.....

het moest eigenlijk een paarse krokus zijn net als in de film,
maar die waren nergens meer te krijgen.,...en dit staat toch ook leuk?!!

dan beginnen we maar met de voordeur...

en door naar de kamerdeur


en een slinger aan de spiegel niet zo goed te zien op de foto helaas...

dan nog een leuk bordje...

en dan ben ik niet de enigste die zo creatief is
geweest hoor. Ik heb een hele lieve buurvrouw die
een prachtige en overheelijke taart had gebakken
voor ons kijk maar ...

Wij hebben in ieder geval heerlijk genoten
van het feestje, ik hoop dat jullie van de
foto's hebben genoten.

Dan ga ik mij nu maar voorbereiden op een braderie,
want de moederdag komt ook steeds dichterbij....

Liefs Nicole

5 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Nicole, wat ziet het er mooi uit! Dat zal Willem heel leuk gevonden hebben! En wat ben je weer heerlijk creatief geweest, hihi.
Liefs Pouwla.

Cards en Box bij Lady M zei

Nou Nicoline wat heb jij je best gedaan de tractatie,s en de rest ziet er allemaal heel mooi uit nog gefeliciteerd met je zoon hij zal wel erg genoten hebben en dan nog zo,n lieve buurvrouw met zo,n mooie taart het kan niet op groetjes Maartje

Anoniem zei

Wauw Nicole! Het hele huis in sfeer!
Wat leuk en super creatief!! Prachtige taart heeft je buurvrouw gemaakt zeg!
Super leuk die traktaties en origineel!
Jullie kunnen terug kijken op een prachtige dag!
Liefs Jacomijn

Maia zei

Proficiat met Willem, ook al ben ik wat laat!
Ja wat een fantastische moeder heeft die Willen toch fantastisch die traktaties voor de kinderen in het thema! Je zou als juf of meester maar zo'n leuk plantje krijgen, weer eens wat anders dan chocolade haha.
Mooi de krans aan de deur en de deur binnen wat zal Willem genoten hebben!
Top die taart van de buurvrouw, een kunstwerk zonde om op te eten haast.
Ik hoop dat jullie genoten hebben vandaag.
Lieve groet Maia

Henriëtte zei

Zozo, jij hebt flink uitgepakt zeg! Wat ziet dat er allemaal mooi uit.

groetjes Henriëtte